08 April 2008

Gündeminizdeki konular ve kimliğiniz



Neleri konuştuğunuzun genel bir toplamına bakın ; çıkan sonuç sizin ne olduğunuzu ele verir.

Bazı firmalarda tahsilat konusunda daha fazla mesai harcarlar , daha fazla gündeme taşırlar. Bu, o şirketin tahsilat odaklı bir şirket olduğunun önemli bir göstergesidir. Bazı firmalarda ise satış rakamları… Bu firma satış odaklı bir firma olmaya daha yakındır. Bazı firmalarda ise kişiler , konumları ve ilişkileri konuşulur. Bürokrasinin başladığı , verimlilikten uzaklaştığı ve kişi odaklı bir şirket haline geldiğinin önemli bir göstergesidir.

Ülkemiz gündemine baktığınızda , gazete manşetlerini incelediğinizde kahramanların , ideolojilerin daha fazla konuşulduğunu görürsünüz. Bu sizin toplumunuzun ideolojik bir kahramanlar toplumu olduğunun göstergesidir.

Bisse, ürünlerinin %70 lik bir kısmını ihraç eden başarılı bir Türk firmasıdır. Okuduğum bir habere göre Brüksel belediye başkanı Bisse’nin oradaki mağazasından etkilenerek caddenin adını Bisse olarak değiştirmiş

Bizdeki çoğu cadde ismine baktığınızda ise politikayla ilgilenen şahısların isimlerinden oluşur. Bir şehirdeki cadde isimlerini toplayıp bir bilançosunu çıkartın size o toplumun kişiliğini verecektir.

Son Yargıtay kararından sonra gündemimizi oluşturan konular daha seviyesiz noktalara inecek , buna hukuk da dahil olacaktır.

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us