02 May 2008

Başarıyı yakalayabilmek ve ayrıntı


Başarıyı ortaya çıkartan ayrıntılardır ancak bir kez başarı yakalandığında da diğer şeyler sadece bir ayrıntı olarak kalır.

TRT’nin logosu oldukça başarılıdır ama yönlendiriciliği ve gücü yoktur. Çünkü, arkasında bu logoyu destekleyebilecek kaliteli ürün eksikliği vardır. Coca Cola logosu ise gayet kötüdür. Ancak , bir marka olabilmiş , yönlendirici bir etkiye sahip olabilmiştir.

Birçok markanın logosu bu şekilde iyi veya kötü olarak değerlendirilebilir. Ancak, üründe belirli bir standardı yakalamadan logonuz başarılı dahi olsa üzerine değer inşa etmeniz oldukça zordur.

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us