05 June 2008

Önce kendinizi kollayın sonra rakibinizi


Eti’nin bir dönemler batma noktasına geldiği bir anda Ülker’in son darbeyi vurmadığı , bir anlamda desteklediği duyumunu almıştım. Bunun doğruluğunu teyit edemedim ama böyle bir hareketin ticari mantıkta izahı vardır.

Başarısız ve lider olamayacak bir rakip sizin liderliğinizin garantisidir. Sizi değil , sizin arkanızdan gelen, önünüze geçebilecek ufak rakipleri siler süpürür.

CHP ve lideri Deniz Baykal genel kanının aksine oldukça başarılı bir liderdir. Ancak bu başarısının etkisini yeteri kadar uyandırabilecek güce sahip değildir , çünkü partisi yıpranmış , eski tarz söylevleri kimliği haline gelmiştir. Eğer, ben iktidar partisi olsaydım böyle bir rakibin silinmesini asla istemezdim. Etki uyandırmayacak bir muhalefet sizin söylemlerinizi daha güçlü kılar , kıyaslanma imkanı verir.

Önce kendiniz kollayın daha sonra doğru rakibi seçerek onu…

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us