31 August 2008

Türkiye'nin yeni enerji içeceği : Yeniçeri


Muhafazakar kesime hitap eden Türkiye’nin yeni enerji içeceği çıktı.

Hedef kitle’de böyle bir ürüne ihtiyaç var mı ?

Bu şekilde kendisini alternatif olarak oluşturmuş , taklit özellikleri taşıyan , muhafazakarlık gibi bir değerle sınırlayan ürünlerin uzun vadeli ve artan bir başarı sergileyebileceklerini zannetmiyorum.

Bu ürün Redbull ve Burns pazarından da pay alamayacaktır.

Ambalajı Redbull gibi bir ürünü taklit etme çağrışımında bulunması yerine daha farklı , otantik bir ambalaj olabilirdi. Mesir macununa gönderme yapılarak “ tarihsel geleneğimiz “ gibi bir sloganla taklit öğeleri silinip geleneksel bir içecek haline dönüştürülebilirdi. Böyle bir imajla ürün genç kitle kadar orta ve üstü kitlede de başarılı olabilirdi.

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us