04 January 2011

Tüketici bireyselleşiyor mu yoksa kitle psikolojisi yeniden mi doğuyor ?

Einstein, zamanında internet olsaydı belki de atom 1-2 yıl daha geç parçalanacaktı.

İnsanlar bağlantıda olduklarında daha az düşünüyorlar, daha az odaklanabiliyorlar. Bilgi az olduğunda odaklanabiliyor ve düşünebiliyorsunuz ama bilgi akışkanlık sağladığında sadece bu bilgiler arasında geçiş yapabiliyorsunuz.

Bugün ki tüketici de birçok mesaj arasından sizin mesajınıza karşı duyarsız. Daha az düşünüyor, daha çok taklit ediyor.

Bugün, nasıl insanlar zayıflama hapları kullanıyorsa belki bir yüzyıl sonra bildiklerimizi unutmak için haplar kullanacağız.

Bugün için sloganlar iş yapıyor, reklamlar belirli düzeyde dikkat çekiyor ama ya gelecekte ?

Zaman ilerledikçe tüketicilerin algıları kapanıyor.

İnsanlar algıları kapandıkça taklit etmeye yönelir, takip eder. Acaba gerçekten de kitle psikolojisi ölüyor ve insanlar bireyselleşiyor mu yoksa yeniden kitle kültürüne mi gidiyoruz ?

TwitterTakip

No comments:

free web site hit counters

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us